Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупець має право на повернення будь-якого товару, придбаного в каталозі нашого інтернет-магазину. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець може обміняти або повернути товар належної або неналежної якості. Якщо товар не підійшов Покупцеві у зв'язку з наявним дефектом, що був оголошений при отриманні товару у відділенні перевізника, або Ви отримали не той товар, що замовляли - обмін або повернення товару здійснюються за наш рахунок. Обміну або поверненню підлягає товар: - який не був у вжитку. - збережено оригінальну упаковку з бірками та ярликами на товарі. - після покупки не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару: 1. Повідомте про намір повернути або обміняти придбаний у нас товар. 2. Вкажіть номер декларації, за якою Ви отримали товар. 3. Покладіть товар без слідів використання в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що повертаєте виріб у повній комплектації, в якій Ви його отримали. 4. Після отримання товару протягом 3-5 робочих днів ми повертаємо кошти на зазначені Вами реквізити в заяві. 5. У разі обміну: після отримання товару протягом трьох робочих днів ми робимо обмін на інший товар. Обмін і повернення товару здійснюється через «Нова пошта». Ви можете повернути товар кур'єрською службою протягом 14 днів з моменту покупки. Як відправити товар? 1 Зверніться до найближчого відділення Нової Пошти. 2. оформіть відправлення за реквізитами отриманими у менеджера. 3 Оплата доставки - за рахунок відправника. Якщо повернення/обмін з вини нашої компанії - за наш рахунок. 4. Послугу «Накладений платіж» не використовувати. Грошові кошти перераховуються на банківський рахунок або карту покупця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.